40+1 کتاب از بهترین کتاب های انگیزشی دنیا + لینک خرید

40+1 کتاب از بهترین کتاب های انگیزشی دنیا + لینک خرید

این کتاب پس از گذشت سالیان هم‌چنان جزو بهترین کتاب ‌های انگیزشی و موفقیت محسوب می‌شود که این مطلب خود نشان‌دهنده‌ی ارزشمندی آن است. نویسنده از اشتیاق و ایمان حرف می‌زند و ما را به مصمم بودن بر سر تصمیماتمان تشویق می‌کند. در این مسیر او از اهمیت برنامه‌ریزی و هم‌چنین قدرت ذهن برتر سخن به میان می‌آورد.

  • کتاب خودت را انتخاب کن درس‌های ارزنده‌ای را برای تغییر سبک کاری به شما آموزش می‌دهد و کمک‌تان می‌کند ایده‌های خلاقانۀ خود را جهت کسب درآمد بهتر به کار بگیرید.
  • شاید این توضیحات مختصر به شما کمک کند یکی از این کتاب‌ها را تهیه کنید و بخوانید و حرکت خود را به سمت موفقیت آغاز کنید.
  • این کتاب توصیه می‌کند که هرگز قوه استقامت و تلاش درازمدت در راه حلقه‌های هدف را فراموش نکنیم، به‌ویژه زمانی که برای دستیابی به آن شوق و اشتیاق داریم.

مطالعه کتاب‌های انگیزشی به شما کمک خواهد کرد تا با شناخت باورها و عادت‌های ناصحیح خود بیش از پیش در اصلاح آن‌ها بکوشید تا هم در زندگی شخصی و هم‌شغلی، به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنید. برخی از این کتاب‌ها نیز جنبه خودیاری داشته و باعث تقویت مهارت‌های شخصی شما خواهد شد. همچنین شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که می‌خواهید برای انجام کاری شروع کنید؛ اما اراده و همت کافی نداشته باشید.

  بهترین کتاب‌های انگیزشی دنیا دیدوگرام

کتاب انگیزشی شماره ۱۳ – حکایت دولت و فرزانگی مارک فیشر

نویسنده آن، گری جان بیشاپ، تلاش می‌کند تا این اصل را به خواننده ارائه دهد که در مسیر زندگی خویش، خود را به فنا ندهد و به راحتی به بهترین نسخه خود تبدیل شود. او در این کتاب به خواننده درس‌های زیادی آموزش می‌دهد و یکی از مهم‌ترین آن‌ها اشتیاق سوزان است. بیشاپ از خواننده می‌خواهد با اشتیاق و پشتکار به دستاوردهای خود برای رسیدن به اهدافش تلاش کند و به شانس، قدرت تقدیر و خوشبختی اکتفا نکند. اگر دقت کرده باشید، در سال‌های اخیر تعداد کتاب‌هایی که در زمینه‌ موفقیت و ثروت، انگیزش، کسب و کار و غیره تألیف شده‌اند، رشد زیادی داشته است. این دو در کنار هم باعث می‌شوند قدرت ذهنی بیشتری برای شروع کارهایتان داشته باشید. به همین علت فرد برای خواندن کتاب‌های دیگر در این زمینه مشتاق‌تر می‌شود و روز به روز اطلاعات بیشتری به دست می‌آورند.

هنر خوب زندگی کردن

در این راهنمای خودیاری، مارک منسون به صورت متفاوتی ما را به این مسئله آگاه می‌کند که باید همیشه به اندازه کافی مثبت اندیش باشیم. او تأکید می‌کند که گاهی باید از این مثبت‌بودن دست کشید تا بتوانیم آنچه که برای پیشرفت و شادی بیشتر نیاز داریم، را کشف کنیم. این کتاب رویکردی جدید را ارائه می‌دهد که با سایر کتاب‌های انگیزشی موجود در بازار تفاوت دارد. کتاب The Subtle Art of not Giving A Fuck به شما یاری می‌دهد تا از شر افکار مزاحم خلاص شوید. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه با تمرکز بر مسائل حقیقی و ارزشمند زندگی کنید و از نگرانی‌ها و نگرش‌های منفی دوری کنید.

  تست هوش چندگانه گاردنر مک کنزی MII رایگان ای سنج

تفاوت کتاب های انگیزشی با کتاب های روانشناسی چیست؟

گاه برای شما پیش آمده است که اهداف بزرگی در سر داشته باشید اما به دلیل کمبود انگیزه هیچ‌وقت نتوانسته‌اید آن‌ها را شروع کنید. اگر محلی برای ثبت تداعی های خودتان هنگام خواندن کتاب هم داشته باشید، عالی است. سعی کنید مصداقِ مفاهیمِ کتاب را در زندگی خودتان پیدا کنید و به راه حلهای جدیدی برسید.